A hasi görcs

Többféle belső szervünk átmeneti működészavara vagy tartós megbetegedése is kiválthat alhasi simaizomgörcsöket, hasi, deréktáji fájdalmakat. Néha nem is olyan egyszerű a háttérben álló okokat azonosítani.

Cikkek

Mit mondanak a szakértők a görcsös hasi fájdalom enyhítéséről?

Felfázás? Hólyaghurut? Vesegörcs?

Felfázás, hólyaghurut

Ne szenvedjünk feleslegesen, üzenjünk hadat a görcsöknek! - „Felfázás”-nak nevezzük, valójában a hólyaghurutról beszélünk, amely nem feltétlenül a hideg kövön ülés eredménye. Tovább>>

Hogyan enyhíthető a menstruációs görcs?

A menstruáció a vérzésen kívül járhat egyéb kellemetlen tünetekkel, mint pl. alhasi görcsök, gyengeség, fejfájás, ingerlékenység, fáradtság, fájdalmas mellfeszülés. Tovább>>

A vesekövesség minden 20. embert érinthet

A vesekövesség

Hazánkban a húgyúti kövesség a népesség 5 százalékát érinti, és az esetek száma egyre nő. A betegség az érintettek több mint felénél pár éven belül kiújul, pedig a vesekő sok esetben megelőzhető. Tovább>>

Mit tegyünk, ha görcsös fájdalmat érzünk?

A görcsös fájdalom

Görcsös jellegű fájdalommal mindenki találkozik valamikor az életében. Ilyen típusú fájdalmat okoznak egyes epebetegségek. A jobb bordaív alatti fájdalom jelentkezésekor lehet epeeredetű görcsre gondolni. Tovább>>

DrotavEP termekek

A DrotavEP tabletta hatékonyan és gyorsan szűnteti a görcs okozta fájdalmat.

A fájdalom intenzitása nagyon különböző lehet, ahogy az egyének fájdalom tűrő képessége is. Ezért a DrotavEP tabletta két hatáserősségben kapható, DrotavEP tabletta 40 mg és DrotavEP Forte tabletta 80 mg.